28 Ocak 2010 Perşembe

Ceylana 1000 Mektup -16 -

XVI

vah gülüm

sende ben nerelere gitmişim

hangi şüphe koridorlarında yitmişim

vah gülüm hangi karanlık

örtmüş yüzüne ölümün perdesini

hangi dipsiz kuyularda bitmişim



vah gülüm geceni korku basmış

vah ki beynini şüphe kemirmiş

vah ki zannın çoğu ölüm denirmiş

vah ki sende beni tükettin



vah gülüm

kefen mi diktiğin elbiseler bana

deli gömleğimi istedin

elleri bağlanmış bu adama

ben zincirledim dilimi bilmezsin

şairin ölümü kelimelerden yana



vah gülüm neyin sancısı çektiğimiz

nasıl küçülttün gözünde dağı

hangi öfke kabarttı yangını

hangi koridorda başladı çıkmaz sokak



ceylan ne zaman avcı gördü ceylanı

kuzu ne zaman kurt gölgesi verdi yüzüne

ay ne zaman tutuldu sonsuza

şüphe ne zaman vurdu güvercini



vah gülüm düşünme böyle

düşünde ölürüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder